کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلیل ممنوعیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام چیست؟

همان‌طور که نوشتیم امروز مدیرعامل فرودگاه امام از ممنوعیت اسنپ و تپ‌سی در فرودگاه خبر داد. اما دلیل این ممنوعیت چیست و فرودگاه چه شرایطی را برای تاکسی‌های اینترنتی تعیین کرده است؟


تاکسی‌های اینترنتی از همان ابتدای کار با محدودیت‌های مختلفی روبرو بوده‌اند و جدیدترین آن‌ها ممنوعیت اسنپ و تپ‌سی در فرودگاه امام است. ظاهراً فرودگاه امام خمینی (ره) شرایطی را برای فعالیت تاکسی‌های اینترنتی تعیین کرده که از سوی آن‌ها قابل پذیرش نبوده است. اما این شرایط چیست؟

در گفتگویی که با مدیر عملیات تپ‌سی داشتیم هومن دمیرچی از مشکلات متعدد این تاکسی اینترنتی در فرودگاه‌های کشور گفت.

در برخی فرودگاه‌ها مثل فرودگاه امام بازرسی تاکسی‌رانی درخواست خودرو را ثبت کرده و سپس وقتی راننده تپ‌سی در محل حاضر می‌شد او را جریمه می‌کرد!

در مورد فرودگاه امام، شرایط تعیین شده از سوی فرودگاه به شرح زیر است:

۱. پرداخت عوارض

۲. تعیین محل مسافرگیری برای تاکسی‌های اینترنتی به فاصله ۵۰۰ متر از درب اصلی

۳. تغییر الگوریتم مسافرگیری به سیستم نوبت‌دهی

به گفته هوتن دمیرچی تپ‌سی با مورد اول موافقت کرده است. با این‌ توضیح که جزئیات این عوارض و این‌که آیا باید هزینه اضافه از جیب مسافر پرداخت شود و یا تپ‌سی آن را متقبل شود مشخص نشده است. با این‌وجود مورد دوم به دلیل دشواری برای مسافر با توجه به حمل بار و مورد سوم با توجه به الگوریتم امتیاز و نزدیکی به مسافر مورد قبول تپ‌سی قرار نگرفته است.

با این‌حال دمیرچی می‌گوید:

ما هم از خواندن خبر ممنوعیت فعالیت اسنپ و تپ‌سی در فرودگاه امام در رسانه‌ها متعجب شدیم. تاکنون با مسئولین فرودگاه امام خمینی چندبار به گفتگو نشسته‌ایم اما آن‌ها در نهایت صراحتاً به ما اعلام کردند ما شما را در فرودگاه نمی‌خواهیم و به تاکسی‌های آنلاین نیازی نداریم!

به نظر می‌رسد دغدغه اصلی مسئولین فرودگاه قیمت پایین‌تر تاکسی‌های آنلاین و در نتیجه بیکار ماندن تاکسی‌های فرودگاه باشد. با این وجود دمیرچی می‌گوید پیشنهاداتی برای پیوستن تاکسی‌های فرودگاه به تپ‌سی مطرح شده که حتی در آن تضمین افزایش درآمد نیز وجود داشته است. با این‌حال به دلیل نامعلومی مسئولین فرودگاه از پذیرفتن پیشنهاد تپ‌سی خودداری کرده‌اند.

به گفته دمیرچی هنوز ابلاغیه یا نامه‌ای جهت توقف فعالیت تپ‌سی در فرودگاه امام به دست این شرکت نرسیده است و گزارشی هم از جلوگیری فعالیت تاکسی‌های آنلاین یا برخورد با آن‌ها تا این لحظه وجود ندارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42919 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/07/09 تعداد مشاهده: 1685
سافت گذر